Saturday, March 27, 2010

:: my Lyfe, my sOuL, My HeArt ::

hahah..jumper doc..but im seriously k, fine..(~_^)



tempat:klinik perdana islah Paya Bemban
date :27.03.10-5.40ptg->6.15ptg-sabtu
cuaca:sebening suasana petang

i tell u..dr.yg ak jumper ni namanya Dr.Hafidzah n
i have never been met such a kind woman dr.dat can
give me/lead me on how to try solve my problemas..hehe..

sebaik sahaja aku menapak masuk ke dalam bilik pemeriksaan,
senyuman manis beliau telah melembutkan hatiku
yang agak berdebar menunggu di ruang menunggu..

hehi...its about 45 min++ i wait 4 her..
but dont mention lar..saya sanggup tungu dr.
walau malam telah menjelma pn..;p..k'fidzah...
(hhii~~..panggilan manjanyer untuk ku)
walau 1st tyme ketemu..
dr.telah bagi petunjuk dan jalan yg sebaik2-nyer sepanjng
dr.merawat saya yang saket ni.hehe~~..

insya-allah saya akan praktikkan bersama dengan
dorongan tunang tersayam dan mama tersayam, selain
DIRI SAYA SENDIRI;)
(penimbul masalah smacei.hehe~~..)

aku bersyukur diberikan nafas untuk bernyawa..
diberikan rezeki kesihatan yang baek..
diberikan rezeki makan minum, bekerja, bersolat,
beriman, bertakwa, etc..
aku hanya pasrah pada ketentuan mu ya Allah..;)

aku hanya hamba yang naif..
aku bangkit untuk berjuang..
demi cintaku pada Allah..;)

demi Dia yang juga hamba sahaya sepertiku..

moGa haRi yanG menDAtaNg meMbawa seRibu Makna
&
siNar KebaHaGiaaN daLam hIdupKu..
i wishhhhh!!!!(*_*)

"tq Allah 4 make us falL in Love...aaminnn..;)"



No comments:

Post a Comment