Sunday, March 21, 2010

::aku kebizzian..kebizzian bersama femly tercyunk.hhii~~..;p::


wit doLphin maskot @ jakarta..;)

morning..xdan mau mengupd8 diz blog kerna kerja yg berlambak2 gtu..haha..kerja yg sy buat hanyalah sntiasa mnguruskan hal ehwal rumah tnga..al-maklum lar im da eldest in femly..so need to responsible jgop las x ckit xbyk pn.ehee~~..dkpo2..until im sngle now..bles lg full tyme urus sume ni..but wen my status dh change..wallahua'alam...rite..isnt it??;)

sbnrnyer udah lama sgt mau mengupd8 diz blog tp asyek2 dop jd jah..kdg2 sapa tertensen2 jgop..acu budget mau upd8..alo las kna g mn2 plop.ehee..ari jumaat n sabtu yalah public day bg petugas awam @ swasta @ kel..but not 4 me..huuhu..ari sabtu still on day k not off day..so, ari jumaat lar kiranyer mau merilekskan urat blikat ni tp xjd plop ehs..ado lar wak mkn ctu cni, ado majlis ckur jambul ppu baru, g jln2 umah sdra n etc2.ehee...

ehmm..hepi menjadi tunangan hubby dop abez g ni.hehe...kam2..xkan abez punyer lar..coz dop lm g we all become seben n wyfe yang sah d cc Tuhan waima undang-undang duniawi.amin2.ehee...offoO..sudah masuk 29 hari aku udah ditunangkan.bez2..aman harmoni idup..c..cnyum lebar sapa ke tlinge neh.hehe~~...;D

seingat aku..yg menjadi al-kesahnyer kepada titik PERTUNANGAN kami ialah pada suatu ketika itu..yg mana diri ini tengah struggle mau choose sama ada mau pgi melanjutkan pelajaran @ stay kijer dgn daddy @ MAU KAWIN.hhii~~..mmg org kata 90% fully dh preparation mau msuk itu IPTA yg aku idam2kan...hhuhu...but Allah maha berkuasa..kan..(",)

makanya jadilar aku macam diriku 2day..;)

No comments:

Post a Comment